onsdag 21 mars 2012

I Min Bokhylla: B

Fortsätter med ännu ett "I min bokhylla" inlägg =) och mina böcker jag har hemma i Lund som börjar på bokstaven B:
Box 21 & Bröderna Lejonhjärta.
Before I Fall & The Battle of the Labyrinth (Percy Jackson #4).
Battle Royale, Blood Promise (Vampire Academy #4) och The Bro code ^^.
Bröderna Gryms sagor.
The Big Bento Box of Unusless Japanese inventions. ^^
Favoriten av dessa böcker är nog Before I Fall som jag läste ut i förrgår och tyckte mycket om =). Men många av de andra gillar jag också ^^.

5 kommentarer :

  1. Tusen takk for titten :) Before I Fall er den eneste av Lauren Olivers bøker som jeg enda ikke har lest. Jeg har den i bokhyllen her, så jeg bør kanskje lese den snart? :)

    SvaraRadera
  2. HAHA! Vad exakt handlar Bento-boken om? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massa bilder och beskrivningar av superskumma uppfinningar =) Skitkul!

      Kolla här för smakprov: http://www.amazon.co.uk/The-Bento-Unuseless-Japanese-Inventions/dp/0393326764/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1332420457&sr=1-1#reader_0393326764

      Radera
  3. Fast The Big Bento Box måste jag säga låter sjukt rolig.
    Kan tänka mig att det finns massor med konstiga Japanska företeelser!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...