lördag 10 mars 2012

Bokbloggsjerka 9-12 mars: 1000 kr att handla för

Kolla HÄR om ni inte vet vad en jerka är ;).

Nu ger jag dig ett virtuellt presentkort värt 1000 kr. Vilka böcker skulle ligga i din korg när du väl har kommit fram till kassan?
Ps. Eftersom det här är en variant av en fråga som vi redan har haft kommer här en bonusfråga: Finns den en översättare som du tycker är risa/rosa?

OJOJ va länge sen det var jag gjorde någon jerka.... Får bli en nu för frågan var riktigt kul ^^ Dessa böcker skulle jag köpa:

Två seriealbum och en King-bok från Adlibris för 331 kr:

+ +
122 kr135 kr74 kr
Sen skulle jag beställa detta från Book Depository dessa tre böcker för 195 kr :


 Sist men inte minst beställer jag dessa från brittiska Amazon för ca 480 kr:

 
 

Hade varit underbart ^^ men har ju en massa roliga nya böcker kvar i bokhyllan som jag ännu inte läst ut... så det är nog bra att det bara var en låtsats-beställning ^^

Egentligen ville jag även köpa Hungerspels boxen (på engelska och inbundna) och hade faktiskt tänkt att köpa dem på riktigt idag .... men så är de SLUT :( Såklart passar alla på, så som jag tänkte gör att köpa dem lagom till biopremiären. Ledsen :(
VILL HA!!!!!!

8 kommentarer :

  1. Vilken söt bok, Bake sale, den gjorde mig nyfiken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den verkar supersöt! Såg en recension på den på youtube som fick mig intresserad ^^

      Radera
  2. Hoppas att de fyller på sitt lager inom kort så att du får tag på HG-boxen! Och hurra för att du skulle köpa Howl's Moving Castle - vill också läsa den. :D

    Svar: Jag har köpt böckerna begagnat genom Amazon, second hand (Röda korset o. dyl.) samt i en bokhandel i Malmö!

    SvaraRadera
  3. sv: Ja gör det! Hon är en fantastisk författare och böcker är supermysiga, verkligen :)
    Synd att boxen är slut :/ De finns ju allihopa på PocketShop för ca 119kr/st, om du är villig att lägga ut lite mer pengar :)

    SvaraRadera
  4. Varsel är av väldigt få böcker som jag verkligen sträckläst, i ordets rätta bemärkelse. Den fick till och med följa med in på toaletten :)

    SvaraRadera
  5. Den där Bake Sale verkar söt!!
    Det är irriterande,jag har THG på engelska inbundna,men bara den första,och jag vill köpa tvåan och trean men så finns de bara begagnade på Amazon :( Orkar inte köpa någon annanstans för där är så billigt!
    Wither glömde jag förstås! :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...