måndag 27 oktober 2014

Månadsrapport: Maj, Juni, Juli 2014

Som sagt för att komma ikapp lite kör jag flera månadsrapporter i en ^^!

Fick bli tre i en denna gången för tyvärr var jag inte mig själv just de här månaderna, fick knappt inte ens en enda sida läst från mitten av Maj...

Läst i Maj-Juli 2014:

Juli:
-Bloggpaus-
47. Locke & Key, Vol 3 by Joe Hill, Gabriel Rodríguez  144 sidor (grafisk novell)

Juni:
-Bloggpaus-
46. The Gigantic Beard That Was Evil by Stephen Collins   240 sidor (grafisk novell)

Maj:
-Bloggpaus-   
45. Sword Princess Amaltea bok 1 by Natalia Batista 176 sidor (grafisk novell)
44. Light by Michael Grant  435 pages
43. Nothing Can Possibly Go Wrong by Prudence Shen, mfl. 288 sidor (grafisk novell)
42. Locke & Key, Vol 2 by Joe Hill, Gabriel Rodríguez  144 sidor (grafisk novell)
41. Amy & Matthew by Cammie McGovern  322 pages

Månadens
bästa:

Ett mycket bra avslut till en favoritserie!

Månadens
grafiska novell:

Återigen: Alltså shit va bra den här serien är! 
Så galet välgjord och spännande! 
Detta gäller både vol 2 och 3!

Månadens annorlunda:

Intressant att läsa om någon som skiljer sig från alla "vanliga" YA huvudkaraktärer.

Månadens film:

Skrev tyvärr inte ner vad jag såg dessa månader men vet att jag såg nya X-men filmen, X-Men: Days of Future Past på bio och tyckte att den var riktigt najs =). Såg även The Other Woman på bio och blev positivt överraskad. Minns inte helt ifall jag såg The Vow under sommaren eller tidigare men riktigt söt var den iallafall ^^.

2 kommentarer :

  1. Visst var Light bra? Jag blir mer och mer sugen på att läsa om hela serien. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Synd att de är så tjocka och man redan har för mycket böcker man vill läsa... Hoppas de blir en tv-serie eller nåt istället ^^

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...