fredag 13 december 2013

I Min Brevlåda (49) : Amazon, BookDepository och rec-ex


 Har råkat klicka in på Amazon och på Book Depository lite de senaste dagarna.. Går ju extra lätt nu när man bor i UK ^^

- Touch of Frost by Jennifer Estep:
Har hört så mycket bra om den här serien av er andra bokbloggare att jag inte kunde låta bli att beställa första boken. Läser den just nu och gillar den hittills =). 

- Clockwork Angel by Cassandra Clare:
Äntligen, äntligen är denna i min ägo. Gav tillslut upp att hitta denna i rätt format som passar mina andra böcker och beställde bara den billigaste jag kunde hitta istället. Ska bli jättekul att se om denna serie är lika bra som TMI =).

- The Calm Before by Robert Kirkman mfl.: 
Volym 7 av The Walking Dead serien. Vill eg läsa dem på svenska men då frakten blir för dyr hit så gick det inte. Fick snällt nog av Apart förlag dem som e-böcker men det är ju tyvärr inte samma sak. Vill ha dem som fysiska ex och kunde inte hålla mig längre från att läsa fortsättningen... 
- Made to Suffer by Robert Kirkman mfl.: 
Sedan del 8 i serien. TUR att jag hade den hemma kan jag säga för volymen ovan slutade ju inte liiite spännande!

Sen har vi två mycket fina rec-ex som skickats till Sverige och som jag ska ta och läsa så fort jag kommer hem den 3 februari. Kommer bli svårt att vänta ända dit men kostar för mycket att posta böckerna ändå hit till London. Så ser fram emot dem då istället =).
- Sommarregler av Shaun Tan:
Alltså den där underbara Tan. Vad jag ser fram emot detta! Kan ju inte bli annat än underbart!

- Nyckeln av Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren:
Skojar ni eller att jag har svårt att inte kasta mig hem till Sverige och läsa denna! Men eftersom den är en riktigt tjock tegelsten så skulle det säkert kosta flera hundra att skicka den hit plus vara en pest att ta med mig hem igen när jag flyttar tillbaka, så jag får vänta!

Vad hade ni läst först?

2 kommentarer :

  1. Borde du inte kunna skramla ihop lite brittiska recex nu när du ändå är där borta? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj hade inte svarat... sämst!

      Du ser nog inte detta men jo borde jag säkert, har bara inte vågat än :P

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...