lördag 1 juni 2013

Förändringar på gång!


Jag ska nämligen ta studieuppehåll i ett år och flytta från Lund. 

De senaste dagarna har det flyttstädats då jag kommer hyra ut min lägenhet medan jag är borta. Det innebär tyvärr att min fina bokhörna är borta. Kommer sakna den!

Men detta innebär också förändringar på bloggen. I sommar kommer jag bo hos föräldrarna som vanligt så då ska det inte vara några konstigheter men efter sommaren blir det stora förändringar. Vet inte helt hur jag ska lösa allt och hur bloggen kommer påverkas än men mer om det när jag vet hur studieuppehållet kommer fyllas ^^.

12 kommentarer :

  1. Åh, vad spännande med studieuppehåll. Vad ska du hitta på istället? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berättar jag sen i ett inlägg när allt är klart ^^

      Radera
  2. Det låter spännande! Du får inte glömma att berätta för oss vad du ska hitta på under uppehållet(när du vet) :)

    SvaraRadera
  3. Det kommer nog bli spännande :) Hoppas bara du håller lite liv i bloggen så vi inte behöver sakna dig så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Instämmer med samtliga ovan med ordet: Spännande!!

    SvaraRadera
  5. Ojoj, hoppas du får ett härligt (gärna bloggfyllt) år!

    SvaraRadera
  6. Så spännande med förändring men jag hoppas att du inte försvinner från bloggvärlden :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du hittar något roligt att göra istället och att du inte slutar bloggar iallafall!

    SvaraRadera
  8. Lycka till med flytten och de förändringar du ska göra :) Skriver som ovanstående, hoppas du fortsätter blogga här :)

    SvaraRadera
  9. Vad spännande! Blir det jobb och resor nu? :)

    SvaraRadera
  10. Söta ni alla är =) berättar allt när det är bestämt och kommer förhoppningsvis inte försvinna, det är iallafall inte planen =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...