torsdag 2 april 2015

Filmåret 2015, Del 2 av 2

Missade denna i förra inlägget, visste inte att den skulle ha premiär så snart.  
Tycker den verkar rätt kul enligt trailern =)

Hade även missat att denna skulle komma till Sverige, har redan sett den, 
filmrecension finns HÄR

Vet inte så mycket om denna men pojkvännen min har pratat om att han vill se den 
och jag tackar ju aldrig nej till en superhjälte film så ska bli kul =)

Oj visste inte att de hade kommit så långt med denna film redan, helt missat det. 
Ska bli kul att se nu när jag läst boken =). Gillade trailern med!

Skeptiskt till byte av skådisar, men ses ska den ju...

Denna verkar ju bara för cool alltså =). 

 
Självklart är ingen filmlista komplett utan nästa Hunger games film =).
Läs vad jag tyckte om part 1 HÄR!

Hoppsan märkte sen att detta var en bild från en teateruppställning,
är tydligen Rolf Lassgård som ska spela Ove i filmen sen ;)

Har inte läst boken men då den är väldigt omtyckt kommer jag nog se filmen i alla fall.

Lite andra filmer jag också vill se:

Tomorrowland,  22 maj 2015
Poltergeist,  22 maj 2015
Jurassic World,  10 juni 2015
- Ted 2, 15 juli 2015
- Pan, 17 juli 2015
- Glada hälsningar från Missångerträsk, 1 september 2015
- Hotell Transylvanien 2,  23 oktober 2015


4 kommentarer :

  1. Några filmer där som man vill se!

    SvaraRadera
  2. Super liste! Her er det mange filmer jeg har lyst til å se :)

    -Anette
    www.anettesbokboble.com

    SvaraRadera
  3. Många filmer som man vill se och speciellt Poltergeist som jag älskade när jag var mindre :)

    SvaraRadera
  4. Jag vill se de flesta av de här filmerna! The Giver är jag lite extra nyfiken på eftersom jag inte har läst boken och inte riktigt vet vad den handlar om. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...