onsdag 23 oktober 2013

Forma Books Blog Award 2013

Nu är det dags för Forma Books Blog Award igen =). Rösta på och nominera era favoritbloggar de är värda det! Det ska iallafall jag göra nu ^^

Du kan denna gång nominera i tre olika kategorier - Årets bästa bokblogg, Årets nischade bokblogg samt Årets bokrecension.

Lite tråkigt att inte kategorin årets barn- och ungdomsboksblogg finns kvar längre, men antar då att man kan nominera oss ungdomsbloggare i alla kategorier, vi är ju både bokbloggare och har en speciell nisch = ungdomsböcker, eller hur? 


Ni får självklart gärna nominera mig också ifall ni vill och gillar min blogg =) 
eller någon recension ni tyckte extra mycket om. 
Själv är jag väl mest stolt över den här recensionen tror jag.

Hare fint! <3

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...