tisdag 16 augusti 2011

Vad gör man när ens hjärta är trasigt? Beställer böcker!

Min pojkvän åkte igår till Kina för att plugga där i fyra månader. Inte så länge kanske vissa tänker men för mig som är van att träffa honom varje dag är det jättetufft och det är inte som om man "bara" kan åka dit, det är långt bort och väldigt dyrt att åka dit. Så just nu är mitt hjärta trasigt och kan inte sluta gråta.

Så för att bli lite gladare beställde jag böcker från http://www.bookdepository.co.uk/ =) där dom har ett stort utbud på billiga Engelska böcker och fri frakt även till Sverige. (Får återkomma hur pass snabba de är)

Detta beställde jag:




Bra / Dåligt val? Vilka har ni läst?



....tyvärr hjälpte det inte mycket alls, mitt hjärta är lika trasigt :(


5 kommentarer :

  1. Fy, stackars dig. Vet att det inte hjälper just nu, men det KOMMER bli bättre. Lovar.

    Har inte läst någon av de där böckerna (även om jag givetvis hört talas om The Virgin Suicides). Så snabba på och läs och rapportera! :-)

    SvaraRadera
  2. Tröstekramar och pussar
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Jag har läst Hex Hall, Vampire Academy samt Percy Jackson & The Lightning thief och tycker att alla är väldigt bra! :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Percy Jackson! Har dock läst dem på svenska, så jag vet inte hur de är på engelska. Vampire academy har jag bara läst första delen i, men jag vet inte... jag hade kunnat vara utan den. Tyvärr.

    Du får se till att läsa roliga böcker istället! :D

    SvaraRadera
  5. Åh Atwater-Rhodes! <3 Jag läste Hawksong i högstadiet och älskade den, men det är som sagt ett par år sedan ^^

    Jag har läst de 2 första böckerna i Vampire Academy-serien, helt ok :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...