onsdag 7 oktober 2015

I Min Brevlåda (63): Apart förlag!

Tog en sväng förbi Apart förlags kontor nu i veckan och kom hem med lite trevligheter:
Tips tips! Ni bloggare som också vill ha hem lite najs och är nyfikna på deras utbud maila dem på info@apartforlag.se så kan de säkert fixa någon trevlig deal till er i deras shop ;)

Sååå vad fick jag då......?
......först och främst fick jag mitt fix av The Walking Dead... nom nom nom 
besatt av den serien ju! <3 Senaste slutade så galet intressant!! 
Så slukade volym 13 direkt på tåget hem ^__^

Sen fick jag del två av grafiska novell-versionen av Sherlock Holmes böcker!! ^^
Perfekt för mig som är intresserad av storyn men inte orkar läsa gamla böcker ;)
Gillade verkligen första så läste denna direkt när jag kom hem ^__^. 
Väldigt fin framsida med ;)

Sen passande till skräck-temat fick jag två album av Lars Krantz, 
ska bli spännande att läsa, har bara bläddrat i dem snabbt och de är väldigt 
fint svartvitt tecknade, kan nog passa bra till Oktober-mörkret ^^

Sist men inte minst  fick jag en bilderbok och en erotisk fanfiction av denna bok ^^ 
och jag är ju inte den som är den... så dem slukade jag med direkt när jag kom hem!  ;)

Vad hade du läst först?

5 kommentarer :

  1. Åh vilken härlig hög! "Den svarta jorden" är det flera som har rekommenderat mig att läsa så de hade jag nog börjat med :)

    SvaraRadera
  2. Men kan man bara gå till Aparts kontor sådär? Det visste inte jag. Jag vet iofs inte ens vart det ligger.

    SvaraRadera
  3. Haha nej nej :) hade bokat tid ^^ i Malmö :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte väl det... för om man hade kunnat det så hade väl alla hängt där hela tiden...

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...