fredag 19 juli 2013

Omslag: Blått är flott!

Elen från Bokpotaten gjorde ett omslagsinlägg där temat var Blått och bad oss andra hänga på. Av ingen mer krånglig anledning än att det är kul med snygga omslag ^^. Omslagsnörd som jag är så hänger jag självfallet på! Tanken är att hon varje onsdag ska ha ett nytt tema och ett nytt omslagsinlägg. Men har redan så mycket omslagsinlägg så kommer tyvärr inte kunna haka på varje vecka.

Dessa är alltså lite favoritomslag som också råkar vara blåa:




Vilka är på utmaningen?

4 kommentarer :

  1. Jättesnygga blå omslag!

    SvaraRadera
  2. Översta raden är helt klart dregelvärdig! Imaginary Girls är grymt fin, får mig att vilja trycka ner Bosse (min icke vattentåliga systemkamera) under vattnet :P
    Och; The Children's Book, how I love thy looks!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker alla är det på sitt sätt ^^

      jaaa åh vad jag önskar att jag kunde systemfota under vatten, blir så grymt snyggt. Man kan göra så galet coola grejer!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...