tisdag 6 februari 2018

Filmåret 2018, Del 1 av 2

Min blogg är så gott som död haha men dessa inlägg gillar jag att ha för mig själv, som påminnelse vad jag ska se =) Så fick bli ett detta året med ^^

Denna verkar så weird men på ett gött sätt! Ser fram emot att se den =)

Inte superimpad av de andra filmerna, men de är ändå sevärda. 
Plus läste aldrig klar sista boken så ska bli kul att se hur det slutar ;) 

Inte heller något fan av dessa egentligen, men va fan, när man är själv 
och vill ha lite slappfilm. Då kan dessa passa perfekt :P

Inte pepp på denna alls tyvärr, men se den lär jag ju göra ;)

Ännu en filmatisering, söt bok så hoppas på en söt film =)

Sååå nyfiken om den här boken kommer kunna funka som film. 
Trailern kändes sådär dock.... Men ja jag älskade ju boken så :P

Var lite tvek på Vikander som Lara men är ändå väldigt sugen att se
och bli motbevisad. Gillar henne som skådis annars så ^^

Superpepp på denna! Älskade boken 
så hoppas verkligen de får till känslan!

Har inte läst boken, men filmatiseringar av populära böcker är ju alltid skoj ;)

Ett måste att se även om jag inte gillat alla Avengersfilmer ;p

Verkar ju sådär superhärligt megacreepy. 
Inte kollat någon trailer än dock, så kanske blir mees

Såååå taggad på tvåan!!21

Förra var ju inte top notch men helt klart sevärd. 
Plus söta dinosaurier lixom ;)

Har inte läst den här boken heller än men filmen verkar ju mysig. 



Lite andra filmer jag kanske vill se:

The Disaster Artist,   9 Februari 2018
The Shape of Water,  14 Februari 2018
Red Sparrow,  2 Mars 2018
Battle of the Sexes,  9 Mars 2018
Early Man/ Grottmannen Dug, 23 Mars 2018
Midnight Sun,  30 Mars 2018
Ocean's 8,  27 Juni 2018


Har jag missat något som jag borde se ;)? 


5 kommentarer :

  1. ÄR SÅ PEPP på Ready Player One som film! Hoppas hoppas verkligen att det blir bra <3
    Och åh, vad kul, hade ingen aning om att det blir film av Simon and the Homosapiens Agenda. Läste den på typ en dag, sådär fluffig med mycket känslor. Kan vara gött ibland. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, släppte han upp med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformel som skulle kunna hjälpa mig att besegra för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det mailade trollformulären, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt kl. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
      1) Love Spells
      2) lösning och botemedel mot all sjukdom
      3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
      4) Äktenskapstavlar
      5) Graviditetsförtrollning
      6) Breakup Spells
      7) Dödsförtrollning
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här fantastiska mannen om du har några problem för en hållbar lösning
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Klart du ska läsa Simon!

    SvaraRadera
  3. Flera av dessa hade jag ingen aning om, tack för tipsen! :)

    SvaraRadera
  4. Det är så många bra filmer som kommer i år.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...