lördag 1 juli 2017

Filmåret 2017, Del 2 av 2

Lite filmer jag ser fram emot för resten av 2017. Del ett hittar ni här.
Hade mycket svårare denna halvan av året att hitta filmer än första... :/

Hade missat denna helt, men såg trailern 
på bio och verkar ju jättecool!

OMG verkar asball och läskig men lär ju bli besviken....
Men jag och en kompis är väldigt pepp och har paxat varandra 
sedan länge att se denna när den kommer!

Första filmen älskade jag, förutom slutet som jag valt att 
förtränga för evigt...

Har inte sett originalet/gamla filmen :P Men hallå Sci fi 
och Ryan Gosling, såklart den ska ses!

Lagom pepp för denna... Tror inte den kommer bli bra, 
utan dålig som Suicide Squad. Men gillade Wonder woman... så vem vet :/?
Va tror ni? Dock väldigt pepp på att se Jason Momoa <3, nom nom ;) 


Gillade verkligen förr förra Star Wars filmen så pepp på denna! ^^



Lite andra filmer jag kanske vill se:

- Valerian and the city of a thousand planets,  2 Augusti 2017
- Pitch Perfect 3, 22 December 2017
Bad Moms 2,   December? 2017


Vad ser ni mest fram emot? 


1 kommentar :

  1. Där var flera filmer som absolut skall ses. Om inte på bio så kommer de i alla fall att hamna i filmhyllan hemma.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...