tisdag 3 januari 2017

Månadsrapport: November 2016

Ok försöker komma ifatt och gör här inlägg om vad jag läst i November, ska försöka göra wrap up för december snart med... och sen Topplista för 2016 ^__^


Läst i November 2016:

133. Hawkeye, Volume 4 by Matt Fraction, David Aja   mfl . 160 sidor (tecknat)
132. Hawkeye, Volume 3 by Matt Fraction, Annie Wu, Javier Pulido   120 sidor (tecknat)
131. Deadpool: The Complete Collection Vol 4 by Daniel Way mfl . 320 sidor (tecknat)
130. Clean Room, Vol 1 by Gail Simone mfl . 160 sidor (tecknat)  #Skräck-Tema

OK hade verkligen reading-slump denna månaden, orkade inte läsa något... :P

Månadens Bästa:

 Clean Room <3
Rikligt coool ny skräckserie. De andra jag läste var också bra dock =)


Filmer:


Inte skrivit ner så många filmer jag sett heller....
Halloween blev jag besviken på, inte så bra som jag hoppats.
Soul Station var så stört deppig och inte alls som jag trodde. 
Sisters var väl en ok bakis-film, inget mästerverk. 

Tv-Serier:




Minns inte helt vad jag kollade på för serier heller, men nytt är Black Mirror, bra men väldigt känslomässigt jobbig att kolla på. Westword som var riktigt najs!

Gilmore Girls: A year in the Life <3
Som jag väntat, tyckte faktiskt väldigt mycket om den, 
kändes väldigt genuint Gilmore Girls!

Kollade även Historiaätarna ^_^


Vad kollade ni på?



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...