måndag 30 maj 2016

Filmåret 2016, Del 2 av 2

Eftersom det nu snart är Juni och sommaren är här (heeelt galet), så är det dags för andra halvan av årets filmer =) . Shit vad tiden går snabbt, har inte hunnit se alla från första halvan som jag ville se... och nu kommer ännu mer godsaker! Svårt att få tiden att hinna med :P

The Conjuring 2: Första filmen var en av de bästa skräckfilmerna jag sett! 
Är tveksam till om de kommer lyckas med en tvåa, 
de brukar ju sällan det :( men lite förväntansfull är jag trots allt. 

Livet efter dig: Har inte läst boken men är ju lätt pepp på 
filmen med de två i huvudrollerna <3. Vem har läst?

Tarzan: Tror den här bilden beskriver ganska väl varför jag 
vill se den här filmen... hehe

Ghostbusters:  Jag tillhör en av få som är riktigt pepp på denna
och som inte trashar den. Ska bli skitkul, tycker effekterna är balla och hoppas 
på att den blir rätt rolig =). Tyckte faktiskt att gamla, original ghostbuster var skit hehe så
 jag har inte nå ont mot att de gör om den. Kul med bara tjejer med, går ju att räkna på en hand filmer med mer kvinnliga huvudroller än manliga ... behövs fan fler nu!!

Suicide Squad:  Shiit pepp jag är!
 Måste ta och läsa nå album med dem först bara....
Jokern <3 Harley <3

The Secret Life of Pets:  Verkar vara en riktigt söt och mysig feel-good film!

Finding Dory: Tveksam även till denna, Hitta Nemo var ju stört mysig, 
men kan denna lyckas? Vad tror ni?

Uppdatering: Tydligen 7 Oktober.
The Girl With All The Gifts:  Hade nästan helt missat att denna skulle bli film! 
Tror det kan bli riktigt bra, boken var bra i början men sen lite seg, 
så hoppas nu på filmen!

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children: Var ju tyvärr inte alls ett fan av boken, 
men tror denna filmen kan bli riktigt mysig och fin förhoppningsvis =)

Doctor Strange:  Ännu en serie jag måste ta och läsa innan filmen =) . 
Var inte så pepp förut men det börjar smyga sig på nu! 

Fantastic Beasts and Where to Find Them:  Självfallet måste nya 
Harry Potter filmen vara med här! Alltså är så förväntansfull 
och så rädd på samma gång! Vill så himla gärna få HP- biokänsla igen =) 
Vad tror ni om denna?

Rouge One: Tyckte senaste Star Wars var grymt bra, så är galet pepp 
på mer Star Wars nu =). Extra yey för ännu en stark kvinnlig huvudkaraktär! 

Lite andra filmer jag också vill se:

The Nice Guys,                                        8 Juni 2016
Now you see me 2,                                  15 Juni 2016
Mike and Dave need wedding dates,    27 Juni 2016
The Purge 3 Election year,                    8 Juli 2016
Bridget Jones baby,                               16 September 2016


Har jag missat något? Vad ser ni mest fram emot?

4 kommentarer :

  1. Åh, hade helt missat att The girl with all the gifts ska bli film! Den måste en ju se alltså.

    SvaraRadera
  2. Så utrolig mange spennende filmer som kommer! Jeg visste faktisk ikke at The Girl with all the Gifts kommer på film, boken likte jeg godt, så jeg gleder meg!

    Tarzan oppdaget jeg ikke før i dag, i en tidning faktisk. Sendte melding til lillesøster om at jeg ønsket meg Alexander Skarsgård på storskjerm i bursdagsgave i juli :D

    Ghostbusters gleder jeg meg til! Girlpower!

    Ut i fra innlegget ditt så skjønner jeg at jeg må mye på bio resten av 2016. Tusen takk for en fin fin oppdatering :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Shit är ju sämst på att svara på kommentarer...

      Ja visst är det! Nä det hade jag också missat, ska bli jättespännande att se =)

      Haha =) ja han är snygg alltså =)

      Tack själv!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...